Rödbergsfortet, igen..!

Nu med lite mera höstfeeling. Ni kanske minns när jag var där i februari tillsammans med Albin och Balla? Har liksom inte varit där så mycket sen dess, iaf inte alltid visat foton kanske. Eller, har jag? Hmm. Sak samma.. Nu är det höst och jag passade på en av dagarna när solen fick för sig att visa sig, under detta halvår kanske jag kan instämma med att Boden är platsen där solen aldrig ler... MEN, det kan ha och göra med att det har liksom varit mulet i snart 1 månad med kanske 3-5 soldagar, MAX. Resten har det liksom regnat, hur kul? Tacksamt nog har det ju iaf fyllts med skola, PYT och sådana saker. Dock innan PYT så blev det en solig dag, och jag tog med andra ord kameran över axeln och begav mig ut. Och det var värt det... Varje sekund!
 
Utsikten alltså, så fantastisk. 
Det jag älskar med detta ställe ändå. Dessa saker, utsikten från ett berg. Känna sig typ, lite som haha, Queen of the Forest. 
 
 
 
 
Så himla härlig dag att hämta lite andetag och njuta lite av solen. Det behövdes verkligen, och nu hoppas vi bara molnen skingrar sig så det kan bli lite stjärnklara nätter också. <3
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysigt!! Så fint med alla höstfärger också! :D

Svar: Tack! Det är ju det ! Den här hösten har ju mest bestått av regn så får ta vara på de soliga dagarna !
Iza aka izumiii

Upp