tiden går så fort.

Som vanligt. Det bara swoshar förbi, mer eller mindre. Helt sinnessjukt. 

Själva corona delen var rätt lugn. Slapp feber. Hade huvudvärk ish, en halv dag. Hostade en del, och snorade mest. Sambon dock hade feber ett tag. Jag lyckades jobba sista dagen på förra arbetsplatsen, innan jag gick hem med garantilön i väntan på nästa uppdrag. Där jag dessutom nu, arbetatmin första vecka. Lite nya blåmärken, men annars är det som vanligt. Skönt med att jobba, trivs bra. Ska jobba jväll för första gången sedan nattarbete i Boden. Förra sommaren hade jag bara några enstaka nattpass som väktare. Så, just kvällsskift.. är länge sedan. Jag som aldrig varit en dag människa med rutiner, inser nu att jag inte vet vad man gör med dagarna när man jobbar kväll längre. 


Men, jag är övertygad om att det kommer ordna sig det med. Just nu tar vi en dag i taget. Saknar kollegorna från förra jobbet, så jag hoppas vi snart kan ordna en dejt med dem. Vore ypperligt. 
Hoppas även att jag någonstans kommer komma i fas med min arbetarperson nu igen. Har ju tagit enorm tid att ens hitta sig själv, efter man blev mamma. Så mycket nytt man tänker o värderar annorlunda. 
Men jag skulle inte ändra något. Elvira är fantastiskt underbar även när det testas gränser o bråkas lite. Haha. 









Färgade håret igen med för en vecka sedan. Äntligen. 
Men här, en samlad kompott från mars månad 🥰
Elvira, phonepictures | |
Upp