kärlek tusen gånger om


Jag älskar att ha skogen nära, och jag älskar att fånga porträtt i kvällssol. Ljuset var inte helt som jag önskat mig egentligen, men det dög minsann. Albin tog bilden på mig och Elvira, och jag älskar den. Alla bilder på oss tillsammans är favoriter mer eller mindre. Oavsett om min dubbelhaka showar, eller underbett gör sig sexigt uppenbar. 
Vad gör det när man har det finaste som finns i ens armar som skrattar med dig ? 


Det är så svårt för mig att motstå impuls att lägga ut allt. Jag blir ju glad och nöjd och vill ju gärna dela med mig. Speciellt när resultatet blir bra. 
Svår balans egentligen. Men jag tänker iaf lite extra på vad jag lägger ut.

Jag älskar henne, och jag älskar Albin, världens bästa pappa. Och jag älskar Oden. Min finaste familj ♡

#1 - - Denise Taylor:

Man blir ju inte annat än glad av att se bilderna :D <3

Svar: tusen tack! älskar bilderna hur de blev ! 😍❤
Iza aka izumii

#2 - - Malin Tarvainen:

Vilka helt underbara bilder! Blev så glad när jag såg första bilden på dig och Elvira. 🥰

Svar: tusen tack ! härligt att de sprider sådana känslor ! nu blev jag glad !
Iza aka izumii

#3 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Mysiga bilder och ändå fint ljus :D
Så mycket kärlek :)

Svar: Jaa, ljuset dög ;) Haha. :DKärlek är fint <3
Iza aka izumii

Upp