ljuset återvänder.

Kan du förstå ens lite grann hur fort det faktiskt går? Det är sjukt. Solen steg strax innan 8 på morgonen, och går ner någonstans runt 16 på eftermiddagen. Det går så sablans fort just nu... Helt sinnesjukt. 
07:00 ish, ungefär är den första bilden tagen, den andra runt 07:45. Morgonljuset just nu alltså. Vilken magisk tid. Helt galet magiskt. 
 
Jag låter bilderna tala lite för sig själva återigen:
Magisk soluppgång, och härlig vinterdis dimma. Jag gråter lite av hur vackert det är just nu. Så galet... Jag kan inte ens skriva ordentligt, bara upprepning ...! HAHAHA.
 
Och, jag älskar att jag fick till snöhögsbilderna med soluppgången sådär med. Jag trodde inte jag skulle lyckas. Men nu blev det precis som jag vill :D
Nu hoppas jag helt enkelt att fotolusten fortsätter hålla i sig, vore grymt underbart.
fotografier | |
#1 - - Jenni:

OMG :0 Så himla vacker så jag spricker <3 Fantastiskt! Jag gillar denna tiden på året ändå, när ljuset börjar komma och dessa fina frostiga och soliga dagar <3 Men kan ändå inte undgå att min kropp behöver sommar ^^

Svar: Haha, tack så mycket Jenni! :D <3 Kände precis samma sak där på morgonen :D <3
Iza aka izumii

#2 - - Britta Storm:

Så fina bilder ♥️

Svar: Tack Brillo <3
Iza aka izumii

#3 - - Annie - Fotograf i Stockholm:

Otroligt fint! :D

Svar: Tusen tack Annie ! :)
Iza aka izumii

Upp