ohmigod. det fortsätter..

Återigen, jag kunde inte hålla mig och åkte idag ut för att fotografera liite till av denna översvämning. Tycker det är helt sjukt. Men det är så coolt på samma gång... Blev lite mysigare bilder idag, eller jag tycker iaf det...En bomb:
Jag är lite kär i den sista bilden, mycket pga hur det såg ut på platsen i sig, här fotade jag norrsken i höstas vid en av dessa bänkar som syns i vattnet..Så, ja. Jag tror det går fram iaf hur mycket det kommit. 
En jättefin dag i övrigt. Supervarmt, 22 grader, lite kvavt också iofs. Men ändå. Såhär såg det iaf inte ut 13 maj förra året....
En helt annan plats dock, men ni ser ju grönskan på träden här och allting, denna är från förra året, den 13 maj:
Tydlig kontrast va? :)

Nu ska jag faktiskt redigera lite till om en liten stund, men först plocka lite här hemma och grejer.
 
fotografier | |
#1 - - Simon G:

Kanske inte så kul med översvämning men väldigt coola och fina bilder! :)

Svar: Nee, men det har varit lite "kaos" några dagar, någon vecka nu xD Men det stiger inte lika mycket längre, så snart går det "ner" eller stannar av eller vad man ska säga. Tack så mycket Simon! :)
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Kul att se skillnaden och jämföra med förra året :)
Väldigt mycket vatten och vad grönt ni börjar få det.

Svar: Ja, det är lite roligt! Hade det för en gångs skull:) Det börjar bli riktigt grönt
Iza aka izumii

Upp