mobilblogg

Kommer bli så, om jag ens bloggar kommande veckor. Jag går på semester imorgon bitti. Vi styr bilen söder för familjen och närcon. Sen blir det en vecka till här uppe innan vi båda börjar jobba igen. Så det är rätt mycket nu. Också därför bloggandet kanske inte känts lika roligt att läsa för er. Oden tar energi, och ärligt talat har jag knappt suttit vid datorn mer än bara dödat tid på serier. Mellan alla varv med oden. Haha. Många promenader i ett dödsvarmt boden. Nästan 30 grader hela veckan har de varit. Snuskigt varmt med andra ord. Stackars lilla oden har haft det tufft. Men de går ändå bra trots det. 


Nu ska jag bara ta mig igenom mitt arbetspass och sedan äntligen gå på semester tillsammans med min snygging. Ska bli grymt underbart att få ha semester tillsammans ❤
Imorgon bitti åker vi. Blir ju troligt mer bilder på Instagram. Men då vet nu varför det kanske är tyst lite mer här just nu. 

Kram på er ❤
allmänt tjafs, phonepictures | |
#1 - - Jenni:

Härligt med semester tillsammans <3 Och ja jag förstår att bloggen får vänta när man har en bebis att ta hand om ;* Jag kommer följa din instagram för uppdateringar <3

Kram på er och hoppas ni får en underbar semester <3

Svar: Det kommer vara awesome. Så bra! Han har mycket av tiden nu .. Men det är roligt också:)

kram kram ❤
Iza aka izumii

Upp