WOW, så glad !!

OJ vad glad jag blev imorse, satans vad roligt !! Idag fanns jag med på blogg.se framsida, och det är så himla kul, nu var det liksom att bläddra överst på sidan, jag hade 30 läsare igår, och det kommer så sporadiskt, så jag undrade om jag hade något sådant. Och mycket riktigt ! ÅH VAD KUL! :D
Sist jag var med på framsidan så var det annorlunda design, men detta är nog första sådär "stora! highligt, TACK blogg.se
 
 
Älskar just det äventyret med, och så många fler lär detta år bjuda på. ÅH vad jag kommer vara glad nu ! :D Och kan ju redan nu förvarna att det kommer iaf upp minst 1 inlägg till idag...! :D
Nu ska jag mumsa god frukost och vara mysigt glad !
allmänt tjafs, inspiration, känslor | |
#1 - - Emma:

Yaaay Grattis!! :D
Måste ju vara jättecoolt att se sin sida så där!

Svar: Det var verkligen roligt ! bra sätt att börja lördagen på ! 😁 tack Emma!
Iza aka izumii

#2 - - Jenni Lenita:

Fantastiskt! Du förtjänar att stå i rampljuset, alla dina fina bilder och det personliga du delar med dig, du är guld <3

Svar: Tusen tack Jenni!! <3 Så himla fint <3 Du är lika guld du <3
Iza aka izumii

Upp