Boden, amazing.

Finns det något jag älskar, är det kalla vinterdagar, om än att jag just nu är lite försiktig med att gå ut när det är runt 25 minus. Hade vi haft hund nu, hade det inte varit snack om saken, men innan det blir verklighet.. I samband med helgen sjuka och har fortfarande hostningar/snorig näsa är jag om än lite mer hemma i trygga vrår. Samt att bilen måste in på att laga/byta stift imorgon. Det där när motorlampan börjar lysa och grejer. 
Inte helt party. Anyhow, var förbi verkstaden idag, ska lämna in den imorgon. I samband med detta passade jag på med en liten tur till Gruvberget här i Boden och tog lite bilder. 
Himla fin utsikt därifrån, ganska magiskt helt enkelt. Det är sådana här dagar och vintrar jag är så tacksam att bo här. Där det blir vinter, där det blir kallt osv. Helt fantastiskt underbart och fint.
 
Bergen, vattnet som numer är is överallt. Ja, ljuset. Rena rama magin helt enkelt.
Så fint, snöbekläda träd och himla galet magiskt. Älskar det. Jag bara älskar det. 
 
1 år här i Boden och det är rätt tydligt att det är mer snö i år än förra året, på riktigt. Helt galet.
Men jag trivs, sååå himla bra. Det känns som jag och Albin bott här hela tiden !
Se om jag kommer ut liten stund imorgon med. Ska lämna in bilen på morgonen, så fota lite kanske, och sen ska jag sova lite på dagen, för imorgon är det dags för ett 12 timmars pass till. Sen jobbar jag även lördag/söndag också. 
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så vackert! :D

Svar: Tack så mycket Annie :D
Iza aka izumii

#2 - - Emmaline:

Så fina bilder! :D Gick du ända upp dit? Det ser ganska högt ut!
//mvh Höjdrädd

Svar: Haha, det går att åka bil hela vägen upp! :D Så inte så farligt ändå! :D Kommer du upp ska jag visa dig :D Tack Emma
Iza aka izumii

#3 - - sarah:

åh fin bilder

Svar: Tusen tack Sarah :)
Iza aka izumii

#4 - - Jenni Lenita:

Men åh!! Såååå himla vackert!! Sånt vill jag också fota, det där vill jag också ha här nära mig <3

Svar: Tusen tack Jenni! :D Du får som sagt komma hit snart <3
Iza aka izumii

#5 - - Rebecca Adnell:

Jag döööör så vackert med all snö! Skicka hit lite! :D

Svar: Hahaha, tack !! Jag kan försöka, men vet inte hur bra det går :D
Iza aka izumii

Upp