hoppsan kerstin, december nu!

Senaste inlägget, 23 november... Hoppsan. Nejdå, men det har varit jobb, magsjuka osv. Så, har inte direkt haft ork, tid eller möjlighet att blogga. Och tbh, har jag heller inte rört kameran på ett tag. Typ inte alls sedan 20 november. Sådant som händer. Det har varit riktigt grått, pissgrått, och regn osv. Så, rätt sugit med andra ord. Så, vad händer då? Jodå, en liten uppladdning inför 30 år på fredag. Om 7 pass så åker vi neråt för att fira jul med familjen, vilket jag just nu längtar en del efter. Saknar min familj, mina vänner. Och jag hoppas jag hinnar träffa några av dem. Det är alltid mycket vi ska hinna med, så ibland är det rätt stressigt. Då blir det inte så mycket träffa folk alls... Men jag hoppas ändå att vi ska hinna träffa lite folk. 
 
3 december idag, och det snöar. Blötsnö dock, men det ska snart bli kallare igen. Så hoppas att de trots allt kommer fortsätta snöa. Jag saknar snön.....
Liksom, ge mig snö. Men snart kanske är det såhär vackert ute igen. Och se hur Oden gillar snön också. Hittils verkar han inte ha haft något emot den iaf. Så, nu vill bara ha vitt puder som ligger. Bilden är, tror jag från januari eller förra året. Osäker ... men det spelar ingen roll. Jag vill bara ha vitt ute just nu :D

Vill ha kalla dagar <3
Jag är lite sådär att snö är rätt fint och viktigt denna tid på året någonstans. Jag gillar vinter, OK? Bara är så..... Nu blir det ta det lugnt, och bara chilla. Jag hoppas ni har en fin vecka hörrni, jag lovar att skriva lite mer snart igen ;)
 
allmänt tjafs, tillbakablick | |
Upp