sommardagar som aldrig tar slut.

Nästan så känns det, och det nalkas höst, september och dessa vackra morgnar är här. Och jag har inte direkt hunnit fotografera mycket alls denna månad hittils, som jag skrev igår. Skolan har tagit all fokus, när den inte lagts på min sambo och det verkliga livet så att säga. Himla kul. Nåväl, jag fortsätter dela med mig av lite sommardagar, här en disig morgon i juli, som sedan levererade fint väder på em, tyvärr fanns inte orken mer än att fota längs vägen hem.
Disigt på morgonen som sagt, och jag tog den långa vägen hem för att njuta lite av sommar, vind och lite mer öppna fält med bergen som skymtar bortåt.
 
 
 
Those summerdays. ♥
Snart halkar vi in på bilderna från Haparanda när jag träffade Jenni, jag hade sååå sjukt mkt bilder den dagen att jag fortfarande håller på. I övrigt la jag sista handen på de andra bilderna för bara en liten stund sedan. Men det kommer, och snart, snart mina vänner kommer det lite nya fräscha bilder. Promise ♥
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysiga och fina bilder! :)
Gillar speciellt de två sista :)

Svar: Tusen tack !! Ja, den sista är lätt en favorit för mig :D Himla mysigt vad man kan se ibland!
Iza aka izumiii

Upp