so now it's time.

Så okej, imorgon börjar jag alltså en 6 veckor lång utbildning, som bör ge mig en ordentlig chans till ett jobb. Och inte vilket jobb som helst, utan som väktare. En totalvaktutbildning via Väktarskolan här uppe i Boden. Det ska bli sjukt spännande. Jag var förbi i fredags och fick en liten inblick, träffade dels 2 elever som guidade oss, samt att se vart jag skulle "bo" om jag valde att sova på skolan. Vilken kanske bara blir under den praktiska yrkesträningen då vi jobbar 12 timmars pass. Det blir nog bra. Jag har 3 andra tjejer i samma rum, så det är skönt att det inte är mixade rum. Det hade nog inte varit så populärt.
Hursom, det ska bli sjukt spännande.
 
Jag är både nervös och superhype på samma gång. Det är intressant när känslorna blir så mycket på en och samma gång. Dels nervös pga inte suttit i en skolbänk sen studenten för 10 år sedan. Nervös pga ja, det är nytt, främmande och läskigt. MEN, det ska också bli så jävla roligt att göra det. Något nytt, utmanande och en chans att faktiskt få visa vem jag är, och att ta fram mina starkare sidor. Att få jobba med detta kommer bli något jag verkligen ser fram emot. Det ska bli otroligt kul. Jag längtar tills jag får söka jobb, och få anställning som väktare. Det ska verkligen bli kul. Jag längtar. 
It's now the fun times begin.
 
Imorgon får jag använda CYKEL till skolan, det ska bli rätt skönt och gött. Samt, lite sovmorgon ändå. Jag börjar ju först vid 08.15. Dock så lär jag ju vara där minst halvtimme innan, pga skadad. Alltid i tid innan jobb, och skola. Alltid varit sådan. Det är typ dödsviktigt tycker jag. Att vara i tid för sådana här saker.
Så, nu ska jag redigera lite till av de sista, och städa och planera veckans mat osv, sen färga håret ikväll, så jag blir sådär snyggt härligt höstig i rött hår. Åh. Hösten.
Oktober förra året en tidig morgon. <3
 
Nu, göra stuffs!
allmänt tjafs | |
#1 - - Simon G:

Vad kul, hoppas det går bra på utbildningen! :)

Svar: Tack, det tror jag nog att det ska göra :D
Iza aka izumiii

#2 - - Jenni Lenita:

Så himla roligt för din skull <3 Jag önskar dig lycka till (och ger en sådan lyckospark i röven, you know ;P )!

Svar: Hahaha, YAY. Tack för sparken ;) Haha. Tackar så massa mycket! Blir en väldigt tuff utbildning minsann :D
Iza aka izumiii

#3 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så spännande, lycka till med utbildningen! :D

Svar: Tack så jättemycket !! :D Blir en spännande omväxling :D
Iza aka izumiii

Upp