oh noes!

 
Bild från juni, alla fina björkar...
 Bild tagen idag, WHAT?! Mina björkar... 
 
Har för mig att de ska bygga något självmordsstaket runt rälsen istället, (för att förhindra självmord vid tåget) har jag för mig. Jag vet inte, men jag trodde ändå att vissa björkar skulle få stanna, de har tagit bort ganska många.. Iaf runt rälsen då. 
Bye bye öga björken. Vila i frid <3
(en av de björkarna jag fotade i våras och som nu inte längre finns...! So sad...!)
phonepictures | |
#1 - - Jenni Lenita:

Alltså det där är så tråkigt :( Och på något sätt blir det naket när de tar bort naturen.. staden blir så naken och tråkig tycker jag. Därför trivs jag i skogen och bland stillsamma landskap, där naturen är i princip orörd.

Svar: Jo, visst är det. Men det är nog för en bra sak liksom, försöka förhindra självmord vid järnvägen är ju bra liksom. Dock innan det kommer upp blir det ju svårare. Egentligen blir ju utsikten "bättre", men det känns otroligt naket när man ser ut. Sen hela den längan var ju hundarnas bajsparadis.... Det låg hundskit där med bara cm som mellanrum. Kanske blir bättre nu...
Iza aka izumiii

Upp