happy birthday !

Typ några dagar senare, men minst lika viktigt ändå...!
 
Tjejen i mitten, även min äldsta finaste och klokaste storasyster Lina, fyllde alltså år i fredags! Det är faktiskt, trots att jag fotar otroligt ofta, INTE lätt att fota mina syskon ska jag tala om...! Det är svårt..! Men ibland så, och jag gillar denna på Lina väldigt mycket. Hon strålar så underbart härligt här. Bilden i sig är från min lillasysters bröllop förra året. 
 
Lina är storasystern som pillade oss i håret vid godnattsagan och brukade sjunga "du är det finaste jag vet", för oss. Det är något jag minns sådär extra mycket. Hon sjöng också "teddybjörnen fredriksson" ibland. Ja, sådär fina låtar liksom. Lina var cool, syrran jag ville bli som när jag blev stor. Kommer ihåg när Lina fick sin moped, då ville jag ha moped. När Lina tog körkort, visste jag att jag skulle ta körkort. Det var liksom häftigt med alla dessa grejer, och jag vet ju att det kanske pratats om MC kort dessutom, och det tog ju syrran för inte alls länge sen. Så, nästa etapp, ta MC kort då? Haha. Nej men allvarligt, Lina hade de bra skivorna med härlig rock och skön musik, kunde allting om livet och var bara sådär häftig som storasystrar är. Jag har ju trots allt 3 äldre systrar, som alla är unika i sig. Och människor som betyder mycket för mig. Lina är också syrran som jag haft väldigt djupa samtal med emellanåt, om relationer framför allt. Mina dåliga relationer, beslut hit och dit. Och även om jag kanske gråter när vi gör det, så är de samtalen något viktiga för mig. Jag tar till mig, även om det är tungt och jobbigt, och jag älskar att jag har kunnat ha dessa samtal. För när jag var tonåring, pratade jag inte med någon, jag var mest en pain in the ass, och skulle göra "uppror".. Så, nu på senare år, tiden i Göteborg med jobb/relationer och faktiskt mer tid med Lina var så himla fint. Vi ses inte alls ofta längre, och jag saknar att inte längre kunna åka ner som jag gjorde förr. Men livet är också så annorlunda nu, mot för 10 år sedan. 
 
 
Min storasyster Lina är en supermorsa till sina kids, Lukas och Alex, två roliga härliga och mysiga små göteborgare. Lina har bott i Göteborg rätt länge nu, tror det är lite över 10 år, exakt är jag inte säker på. Men Lina är en superstorasyster åt alla oss småsyskon, och jag älskar henne för att hon finns där, hon är klok och helt underbar. STORT GRATTIS LINA ♥
Jag saknar dig, och jag älskar dig <3 
familj | |
Upp