Storforsen, några till..!

Som sagt, innan några av mina kompisar från skolan åkte, blev det ett äventyr till Storforsen. Det blev en del bilder, några mindre bra, några bättre. Och lite mer tänkte jag ju faktiskt dela med mig av.
Det är så himla fint där ändå alltså. Älskar naturen. Det var en helt awesome dag med vädret och solen, lagom varmt. Inte för kallt liksom. Dock halt och isigt på sina ställen, men ändå. Perfekt på många olika sätt...!
 
 
Härliga underbara svenska naturen alltså ♥
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Emma:

Fantastiskt fint! Sista bilden ser ut som forsen i Ronja Rövardotter :D

Svar: Haha, jag tror dock att de vattenfallet som är i Ronja, finns i Jämtland om jag inte minns fel, ristafallet tror jag det heter, Google it ! :D Måste besöka det någon gång :D
Iza aka izumiii

#2 - - Emma:

Aha! ^^ Ja det måste jag definitivt kolla upp!

Svar: Tycker jag verkligen !! Skulle så vara värt att göra ett besök :)
Iza aka izumiii

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så fint! Den platsen skulle jag verkligen vilja besöka! Härlig natur! :D

Svar: Får se till att vi åker dit när du åker upp igen :D Tack så mycket :D
Iza aka izumiii

#4 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Wiiho, längtar! :D

Svar: Ja :D Det blir superkul :D
Iza aka izumiii

#5 - - Maria:

Men vad mysigt, dit får jag def åka ngn gång!

Svar: Det är verkligen supermysigt ! Åk dit, jag rekommenderar det starkt :D
Iza aka izumiii

Upp