northen lights .

Har ni tröttnat på det ? Eller är det lugnt om jag bjuder på iaf två stycken till från helgen? Bra, here goes:
 
Det blev en några bilder, dock så hade jag inte stativet och jättejätteskarpt blev det ju inte. Men dessa 2 tillhörde kategorin lite bättre. Det var heller inte megaskarpt som det kan vara, det skymtades, förstärkt det gröna lite, vilket ni säkert kan räkna ut, men tydligare än såhär blev det liksom inte. 
Rätt fint ändå. Och jag tror och hoppas det kommer mer snö nu till helgen, så snart kan jag få upp mysiga vinterbilder istället...! Skulle vara awesome. Jag längtar verkligen. Det var även lite vitare på marken när jag kom hem från jobbhelgen med, himla najs.
Vinter ♥
 
Det är också mellan 5-13 minusgrader nu också. UNDERBART! Haha, nej jag är inte alls sjuk, jag bara älskar vintern....
fotografier, norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Tess:

Otroligt vackert! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Iza aka izumiii

#2 - - Therese:

Så fina bilder på norrskenet! :) Missade helt norrskenet själv.

Svar: Tack så mycket Therese :)
Iza aka izumiii

Upp