the blue sky!

Vaknade idag till en blå himmel och strålande sol. Helt underbart. Så, jag ska väl ta det lite lugnt en stund innan jag sen senare beger mig ut på äventyr. Idag står det Luleå på schemat som sagt, tänkte jag skulle försöka se lite mer av vad som är där osv, inte bara vänta på att filmen om Jonna ska köras. Det skadar aldrig att se. Och det betyder att jag kommer få dagen att gå lite också. Om jag inte fastnar i något.. Hursomhelst ska det iaf bli trevligt och roligt.
 
Nu ska jag väl egentligen bara få tummen ur och göra något. Tänkte dels öppna photoshop en liten stund, samt att jag ska äta lite till frukost. Typ koka ägg. Det behövs lite proteiner till denna utslitna kropp efter veckan.. Har varit helt galet trött. Sen ska jag, som en hel del andra, säkerligen sätta mig och surpla i mig lite härlig D - vitamin från solen som lyser. TVÅ plusgrader idag! Woho!
 
 En fot i det gosigaste täcket imorse när jag vaknade. <3
allmänt tjafs, phonepictures | |
#1 - - Johanna:

Ja det är sol! Hoppas du får en fin dag🌞

Svar: Tack detsamma ! :) Jag hoppas dagen bjuder på massor med positiva energier ! :)
Iza aka izumii

Upp