starstruck.

Okej, jag erkänner ! Jag är skyldig till färre inlägg. Men, jag har en himla bra orsak. Jag har börjat jobba ju! Vilket innebär att jag är så trött, och seg att jag liksom glömmer. Typ. Sen vill jag ju alltid gärna visa bilder, och det är rätt kasst när man inte har något att visa. (Säger hon med lite över 50 000 bilder på hårddiskarna....)
 
Nej men, helgen bjuder på lite skojj iaf. Ikväll tänker jag då inte göra mer än jag behöver. Ska göra lite kycklingtacos till mig själv, sen ska jag nog se om jag redigerar något. Sedan kanske vi ska spåna upp mot himlen för att kanske skåda norrsken. Missade en ordentlig smäll i onsdags, men jag kan inte alltid offra sömn på jobbdagarna, samt att det var mulet med snö. Så.... Jag hoppas helgen kan bjuda på liiiite iaf...! Har ni tröttnat på norrsken kanske? Jag ser mest fram emot att få se sådär riktigt kraftigt. Så, hösten i år sedan, när "säsongen" börjar igen så ska jag vara redo! Jag övar ju fortfarande kan man ju säga på just astrofoto.
Igår åkte jag ut en kort sväng innan sovadags, bara för att jag hade klar himmel, och så gärna ville se och fotografera stjärnorna.
 
 
 
-
 
Anyhow, det är fredag. Albin är på övning till tidigast onsdag. Det kan ju kanske bli längre, men jag hoppas verkligen han kommer på onsdag. Jag saknar honom något otroligt. Det hjälper så inte alls, att han inte ens har täckning på telefonen... Så, har inte smsat/pratat med honom på två dygn. Det .. Är fan jobbigt....
 
Hur är eran fredag? Ska ni ta det lugnt i helgen? 
allmänt tjafs | |
Upp