precis just nu.

Så ser det ut såhär utanför mitt fönster. 
 
 
Eller, ja. Från balkongen. Det spricker upp. Kan ge lite bättre chans att få se lite norrsken igen. Om jag håller mig vaken sålänge... Jag jobbade ju natt till idag, så jag har sovit 4 timmar allt som allt. Jag är trött, men inte alls så farligt. Längre. Av någon anledning, så funkar jag ibland bäst med lite sömn i ryggen. Inte jämt såklart, men det har förekommit. Jag får som mest gjort vissa dagar med dålig sömn. Kanske för att jag måste försöka hålla mig vaken? Kanske.
Hursom, det vore fint. Det är ändå lite högre siffror/chans att se starkare norrsken just nu, nästan i halva Sverige. Enligt Norrsken Sverige på facebook så syntes det ända nere i Kalmar igår. Så, det borde ju då synas relativt bra här. Sålänge inte molnen är ivägen ofc. Så vem vet, kanske blir det att spåna lite ute ikväll. 

Till helgen har det sagst att det ska bli sol och klara nätter. Och sen är Albin ledig i TVÅ hela veckor. Så, massor tid att göra saker. Typ, åka till Jokkmokk, köpa torkat renkött osv. Fanns visst lite billigare längs vägen dit. Och en hel del vackra vyer att bevittna!
 
I övrigt har denna dag varit rätt seg. Kommenterat och läst bloggar. Blivit inspirerad och sådär. Nu ska jag snart orka redigera lite till från gårdagen dock. Blev visst inte färdig igår.. 

Hur är eran torsdag?
allmänt tjafs | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så fint när himlen är så djupblå :)
Hoppas du får fota norrsken igen ikväll :)
Mysigt att han ska vara ledig i två veckor :D

Svar: Det ska bli väldigt mysigt faktiskt! Det vore mysigt, men som sagt, det kommer nog så mycket fler tillfällen! :)
Iza aka izumii

#2 - - JUNITJEJ:

En sådan vacker bild!

Svar: Tack! Det var superfint ljus! :D
Iza aka izumii

Upp