oväntat, men otroligt glädjande..

Ja alltså, okej. Under de senaste året kan jag inte förneka att jag både förälskat mig i hennes bilder, och hur hon upplever naturen på så vackert och underbart sätt. Jag har inte alls följt med från början av hennes resa, och fram till realtivt nyligen så har jag börjat våga kommentera på just dessa, lite större kända bloggarna. Då hon faktiskt har en ganska stor blogg. Och ibland så har man kanske inte alls väntat sig svar alla ggr, då långt ifrån alla kanske orkar svara på ibland över 200 kommentarer... Helt förståerligt. Hursomhelst, så har hon svarat iaf. Och just denna gång blev jag otroligt glad. Det känns så otroligt roligt att höra från henne, som är en inspiration för mig.
Och hon jag talar om, kanske ni nu förstått, är Jonna Jinton .
 
 
Känner mig sjukt töntig, men alltså. Det är så himla roligt att höra och se. Jag blev jätteglad!! Ännu gladare också när hon hade besökt mig för inlägget med manteln, sen hon hade gjort ett typ liknande inlägg, fast med en jättefin klänning på sig. Länk<--- 
En sådan där sak som verkligen gjorde min kväll väldigt fin!
 
Tack Jonna! Det värmde att höra. ♥
allmänt tjafs | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så roligt :D

Svar: Jaa !! Verkligen :D
Iza aka izumii

Upp