när man tror det är onsdag..

Så inser man hur länge sen de var man hade rutiner, bara en sidekick sådär. Det är ju onsdag först imorgon. Sen är det snart helg! Imorgon kan de bli övertid också, vilket jag tänkte var bra att passa på att tacka ja till. Så att de förstår och ser att jag vill jobba. Ställer gärna upp sålänge jag kan liksom.
Samt att jag även då får se lite fler avdelningar på jobbet. Himla roligt! Så snart kanske jag faktiskt kan prata med folk också, har ju stått lite för mig själv i två dagar...! 
 
Det är snart dags för kvällspromenad, sen bada, sen sova. Det är dags att få in att sova tidigt igen. Och i en början somnar man alltid utmattad. Så, det blir nog inte problem inatt heller. Och sen klockan, halv fem imorgon bitti. WOHO! Tiden går dock ganska fort framåt tycker jag ändå. Så det känns kul. 
 
En promenad nu då, så hörs vi kanske imorgon också! :)
 
allmänt tjafs | |
Upp