borderline väder

Det pendlar mellan sol och snö. Kom världens snöväder för bara en stund sen, jag menar. KOLLA.
 
 
 
Nu har snöfallet minskat, och solen bryter sig genom molnen. Totalt borderline väder, och kanska ska ta en tupplur och hoppas fånga norrsken ikväll är tanken. Det kan bli en riktigt fest till och med. Så håller tummarna för att det är klart ikväll. Vill inte missa det som kanske kan bli något av de sista norrskenet innan ljuset är dygnet runt..!
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men usch, blir typ deprimerad av att se detta, haha!

Svar: Hahaha, det töar snart bort igen :D
Iza aka izumii

#2 - - Jenni Lenita:

Oj jäklar!! Tur så kom den inte till oss :P Och jag är så less på snö nu, vill ha blommor och bin, haha!

Svar: Hahahaha, jag får nog lära mig att vara utan om jag ska bo såhär högt i landet. xD Men å andra sidan, så är våren lite av en tråkig årstid.. Sommar, höst och vinter. Jättegärna. Men just innan allt blir grönt är SÅÅ tråkigt :o
Iza aka izumii

#3 - - Anita:

Men fy tusan....!!

Svar: Hahhaa, typiskt vårvinter / marsväder säger dem xD
Iza aka izumii

Upp