Pianomusik, redigering.

Oh yeash, kvällen bjöd på bra saker och tråkiga saker. Tråkiga saker som att vi med största sannolikhet inte kan åka ner till ett bröllop nu i juli. Det kostar för mycket för oss båda två, vi försöker titta på alternativ, och komma på en lösning. Men det ser väldigt mörkt ut i dagsläget. Känns skittråkigt, verkligen.
Det är dock inte mycket vi kan göra åt. 
 
Men, det fina med kvällen innehöll att fota syréner. Ja, som känt faktum så blommar dem ju liiite senare här uppe då. Och det har varit utslagna i kanske en vecka iaf.. Men det var först idag som jag faktiskt fotograferade dem lite. Sen hade Albin och jag en datenight ute, vilket var otroligt mysigt, och välbehövligt. Efter gårdagens totala däckning innan kl 19, så behövde vi ta igen lite tid tillsammans helt enkelt. Då kanske ni undrar varför jag skriver detta inlägg? Well, han sitter och pillar med sina Warhammergubbar, och jag med bilder. Dels så jag kan komma i fas. Och sakta gör jag även det. Börjat på junibilderna nu iaf. 
Så lite under denna text kommer jag bjuda på några bilder som jag fotade den 2 juni, på vägen hem från jobbet. Där jag mötte en annan fotograf och pratade lite. Fantastiskt möte om du frågar mig, kändes guld. 
Notera att här har björkarna knappt slagit ut.
Det var en rätt grå dag, men det hindrade inte mig från att känna lusten att fotografera. Det blåste och var kallt, men ack så mysigt på samma gång.
 
Och, som bonus, två bilder, från samma dunge som bilden ovan, på björkarna. En vecka senare:
Det var dock soligare då, men ändå! Kolla liksom! Supergrönt !!
 
Rätt sjukt vad som kan ske på bara en vecka egentligen!
 
Snart kommer alltså bilder från när jag fotade midnattsol första gången, dvs på natten ! Håll ut...! 
 
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Emma:

Smurf!! du hittar så roliga/random saker när du är ute hahah :D
Och håller med, syrener är underbara, älskar doften!
Ha en fin midsommar!

Svar: Hahhaa, det händer ibland!! Men ja, smurf var nog väldigt otippat just då iaf ! Den är nu diskad och står här hemma istället. Älskade de där smurfarna som liten :D Fotade massa mer syrenér igårkväll <3
Tack detsamma!! :D
Iza aka izumiii

Upp