shh, hon sover säkert...

Ja men oj. En sådan där tid där man liksom tappar lite tid, ork och energi. Semester för de flesta, men inte för sommarjobbarna.. Om man inte har tur och har redan långt innan planerat osv. Men det brukar ju lösa sig ändå. Jag glömmer, och jag har tbh inte suttit så mycket vid datorn sen jag kom hem från Linköping senast. Urladdningen tog lite längre än jag trodde och jag känner fortfarande av det smått ibland. Det i kombination med en halvstress kring jobbet, och press. Men det går också över. Nästa vecka kommer det äntligen tillbaka en drös med folk. Känns gött. Och det kommer bli rätt livat nu. Om en månad får vi se om jag blir fast anställd, eller ytterliggare månadsvis anställd... Vi håller tummarna för fast. Då kan vi börja rikta in oss snart och rimligt mot andra mål, såsom olika drömmar vi tänker och planerar. Men, det får räcka med de orden sålänge ! Hihi.
 
Albin åker dock ner till Linköping på lördag morgon, så jag tänkte att jag då ska försöka ta tag i den större delen med bilder som ligger och väntar. Har inte hunnit/orkat fotografera så mycket i juli, mycket pga regnet som aldrig verkar ta slut... Men också för att jag mest inte hunnit. Det är en sådan tid just nu.
Mycket man vill, men på tok för dålig planering. Det finns också en sak jag hatar med sommaren, och det är mina matvanor. Dem är rent ut sagt för dåliga för att ens kunna acceptera. Också en delvis orsak till huvudvärk/migränen. Samt spänningar i nacke/rygg/axlar. Det är som sagt en sådan tid. Men det kommer, precis som allting annat att rätta upp sig snart. 
 
Jag ber om ursäkt för mitt frånvarande, och jag hoppas ni förlåter mig, när jag kommer igen med ett helt gäng bilder. Tillsvidare? Jaa, ni ska få några gamla godingar. Några som jag fick "nersparat" från bilddagboken som nu ska läggas ned.
 
Lite från 2008 fick det bli :) (Något förminskade osv, men det kanske funkar ändå?)
allmänt tjafs, tillbakablick | |
Upp