snö, så mycket snö.

Det har snöat större delen av dagen, vägarna är givetvis hala. Det märktes på vägen in till Luleå, och givetvis på vägen hem. Det blev att köra väldigt försiktigt. 
 
Ganska mysigt ute nu. Jag ska snart gå och lägga mig dock, så jag kan jobba inatt. Sen är det tvättid imorgon kl12. Blir nog rätt bra det där tillslut! Ska köra med en natt till på det nya distriktet. Jag kände att jag behöver det, det var lite för mycket senast... Så, hoppas det går bättre denna gång. Kanske hänger med mer idag. Senast ville jag nästan gråta när jag kom hem pga så jobbig natt. Mest för att jag har för hög press på mig, så chilla lite, andas och ta det jääävligt lugnt inatt är tanken.
 
Albin är ledig på fredag, så kan nog bli en väldigt mysig fredag. Han pratade om att äta ute och så. Skulle vara väldigt trevligt. Lite date-night liksom. I Boden. Hihi.
Så, jag längtar lite till fredag.
 
 
allmänt tjafs | |
Upp