HAPPY BIRTHDAY !

OHYEAH! It's here, my OWN birthday! Igår kände jag mig som ett barn innan julafton ungefär.. Haha. Helt sjukt. Vet inte ens varför. Kanske hade det med att all snö som ligger utanför? Att de senaste dagarna har var varit typ 20 minus, 3 dagar i rad? Att det är krispigt vitt och frostigt utanför? Hmm, kanske. Jag vaknade upp till ett 18 minus vinterland idag. Frost i träden och små små små lätta snöflingor som föll från himlen. How amazing...?!
Såhär glad blir man då! :D
Var för övrigt lite random förälskad i håret imorse... Sover numera med en stor toffs på huvudet, likt lilla my. Effekt = awesome stuffs. Extra fluff till redan fluffigt. 
-
 
Anyhow, födelsedag. Superhappy. Passade på med en mysig härlig och glad vintermorgonpromenad. Ska fixa färg till håret likväl, det börjar.. Blir lång utväxt..! Haha. Sist jag färgade var i september. Så ja. 
Mer härliga vinterbilder till iza's födelsedag kommer här:
 
Så, det snöar som sagt små flingor. Och det är supervackert ute. Iza = lycklig. Påminner mig om när jag fick en spark av mamma och pappa som liten, jag tror jag var 10 år? Osäker, sparken hette iaf TORHILD, jag var superglad ! Nu ska jag göra lite nudlar... Sen ska jag faktiskt, jobba 14-22 ikväll. Men det blir nog mysigt ändå. En fin födelsedag! Och härliga grattishälsninga på både facebook och sms. Lycka ♥
Hårfärg beställd, så mycket billigare med henna färg. Så glad att den håller färgen sålänge också. ♥
 
familj, fotografier, personligt | |
#1 - - Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom:

grattis

Svar: Tack så mycket Joanna :)
Iza aka izumiii

#2 - - Hanna Karlsson:

Grattis på födelsedagen i efterskott! Underbara bilder från en härlig promenad.

Svar: Tusen tack Hanna! :D Det var verkligen en skön promenad :)
Iza aka izumiii

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Grattis i efterskott!! :D
Fast jag tror (och hoppas) att jag skrev grattis på någon annan kanal på rätt dag? :P :D

Svar: Tack Annie ! :D haha, jag minns inte heller om jag ska vara ärlig, men inte på FB väggen iaf...! :P Men det spelar ingen roll :D
Iza aka izumiii

Upp