bra saker just nu.

En liten sådan där bra saker lista:
 
- nya dammsugaren är inte bara tystare, sofar verkar den vara bättre på alla sätt. SCORE
- att ha 2 skärmar till datorn, kommer bli nådigt bortskämd, nej, men rätt skönt att faktiskt SE på något medan man redigerar på den andra skärmen.
- januari blir det just nu, ca 156 timmar arbete. Vilket i sig känns skönt med tanke på mkt mindre timmar i december nu.
- det finns massor med snö här hemma, och det är vackra dagar (bara njuter som fan av det nu)
- 2018 har goda potential att bli mycket bra år.
 
2017, kan ha varit det mest händelserika och positiva år på otroligt länge. Mycket bra saker som skett, mycket slit även med mig själv. Men slutsumman av det just nu, = fantastiskt.
Ska strax börja med årsresumé och dela med mig av highlights. Kanske till och med lära mig göra kollage i photoshop... Innan nya året tar form.
Jag har lite kvar på moderskeppet, så tänkte råstirra på lite kurser nu. Har ju inte riktigt suttit för mycket vid datorn, och tyvärr glömt lite att jag har det. 
Lite typiskt mig, men sådant som händer. Har inte råd att förnya det just nu, 1 år skulle kosta rakt av 1065 kr just nu, jag vill liksom inte alls bli av med allt just nu. Stanna, tänka och planera.
En av planerna dock inför 2018, är att lära mig lite mer i photoshop, men jag får lösa det längs vägen.
Allt går bara man vill och tar sig tid. Just nu har mycket tid lagts på det sociala, privata livet. Such is important.
 
Till sist och tillsvidare, en rätt grå bild, egentligen. Men en bild jag tog nu hemma, dag 2 hemma helt enkelt. Lite smånöjd med hur dimman var och hur denna bild blev:
De blev dags för att jobba ikväll dessutom, så ska ta och chilla lite, för ovanlighetens skull... Lite kurslyssna om photoshop, och lite halvstäda osv. Sen ladda för jobbet inatt, och sen sakta förbereda sig inför 2018. Och kanske byta batterier i tagentbordet, det börjar bli rätt segt....
 
Tillsvidare <3
allmänt tjafs | |
#1 - - Emma:

Åh två skärmar till redigering! I need this too ^^
Har funderat ibland på att "låna" hem en av mina jobbskärmar som är stora som en liten TV.. det vore nåt! hahah ^^
God fortsättning ! :D

Svar: Det är fett skönt tbh, kommer bli nådigt bortskämd med det :D Bra med julklappar <3 Tack detsamma !
Iza Palm

Upp