10 månader i Norrland.

December.. Helt sjukt. Jag och sambon har alltså nu bott här uppe i 10 månader ! Så roligt, så mycket som hänt, så mycket bra saker. Så mycket omväxlande, för mig främst. Jag har gått från tidningsbud, till livsmedelspaketerare, till att utbilda mig till väktare och att nu jobba som det, min första månad med intensivt arbete var nu. Tror ni jag längtar till lönen i decemebr? Eh, JA. 
När man var överlycklig av all snö i februari, och insåg att man mådde så fint. När man också insåg att det var dags att införskaffa sig rejäla vinterkängor, och kanske termobyxor... 
 
Ahshit, det har hänt mycket sen 1 februari i år. Så kul!! Ett mer omfattande kanske inlägg om detta blir dock först nästa år, ett helt år i januari firar bloggen, dessutom. En liten stund kvar, men promise. Det blir mer om detta då. Nu är det mest ett litet 10 månader hopp som kom emellan! Sjukt ändå vad fort tiden går..
 
tillbakablick | |
Upp