Brändö, 24 juni

Åh, här kommer det några fler från den 24 juni när Albin sa att han skulle ta mig till havet, och Brändö. Himla vackert ställe. Även om det var muligt, blåsigt och faktiskt lite småkyligt, var det himla fint att vara där. Det är så fint att vi gör sådana här saker, och att veta att det finns sååå många mer platser. Ser så fram emot att upptäcka mer av Norrland tillsammans med världens bästa sambo, och älskling. ♥
En liten bildbomd medföljer nedanför. ♥
 
 
Jag vet inte hur många bilder jag har på Albin, stirrandes ut mot havet, utsikt eller annat. Det bara blir så. Livsnjutaren. Han som lyckas med mindful lite mer än jag som blir hög som ett hus och bara fotograferar. Men, jag lär mig. Tillsammans med honom. Och det är bara så mycket guld i att göra sådant här som sagt. Det ger min själ så härlig fin själaro. Vackra underbara du, som hjälper mig att landa på jorden när jag flyger ibland ♥
familj, fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Jenni Lenita:

OMG 😱 Det är så vackert!!! Jag dör, jag älskar jag blir helt virrig!

Svar: Haha 💕 det är fint där!! Ska ta dig dit också ❤
Iza aka izumiii

#2 - - Johanna:

Så vackert! Vilka färger du har fått fram (fått till eller vad man säger på fotospråk)😉

Svar: Åh tack!! Haha. Det är nog ingen sådär korrekt term jag vet att man använder XD man säger nog som man vill :)
Iza aka izumiii

Upp