Suck, stånk och stön

Lite av dagens känsla. Psykologen gick bra. En typ avstämning som jag trodde. Kolla lite hur jag mådde och eventuella tankar inför framtiden osv. Kanske kan bli en genomgång av DBT igen, lite för att jag dels fick hoppa av pga jobb, och för att det rent generellt är bra redskap i det. Men det är ingen garanti. Allt hänger på hur jag mår etc. Sen flytten har jag ju i stort sätt glidigt på en våg av positiv energi och att allt är så nytt. Även om jag landat mer i allt Nu, så är det fortfarande att komma in i rutiner med nya jobbet osv. Mycket som ska ske på ett sätt. Och mycket kommer falla på plats allt eftersom. 


Lön idag, iaf. En nästan full lön. Fy satan vad skönt det kändes.  Tankat upp bilen, storhandlat x2, handlar present till Albin som fyller 26 på fredag, och lämnat in mina kängor som bestämt sig för att gå sönder. Yay. Hittat min favorit handkräm likväl, online balans hand och nagel. Fanns på rusta, jag typ älskar den. Enda handkrämen som för mig inte blir efterklibbig. Sjukt skönt. 

Har även försökt planera resor hem, det är dyyyyrt... kostar nästan 4000 kr för oss båda, med både tåg och flyg. Blir alltså nästan billigare med bilen. Skulle vi åka tåget så är det nästan 17 timmar resa. Och med flyget är det ju snabbare men bara till Stockholm.. man vill gärna hälsa på familjen/vänner, men man kommer inte hinna med allt under 1 dag som der nästan blir på en helg. Känns lite tungt just nu. Men jag vet att allt kommer lösa sig efter bästa förmåga. Gäller bara att våga slappna av lite. Planera och inte överränka allting. 

Snart ska jag slå huvudet i kudden iaf. Längtar lite. Ville mest bara berätta lite om dagen, tankar osv :). 

Hoppas ni haft en fin tisdag! 
 

Lägger till några mobilbilder från dagen. Godnatt 😴

allmänt tjafs, phonepictures | |
#1 - - Johanna:

Skönt att det går framåt! Och bra listor tycker jag👍

Svar: Verkligen:) ja ! Väldigt bra listor tyckte jag med !!
Iza Palm

Upp