skogstroll.

Ja, precis. Ett sådant är jag. Grönt är bäst, och ruffsigt trolligt hår med barr. MM, det gillar jag. Haha. Och den där planen på att gå ut och fota igår, gick käpprätt åt helvete. MEN idag så tog jag med mig sambon ut, så tog vi lite bilder. På mig, i min mantel. 
 
Insåg nog att det kan vara enklare att ha stöd och hjälp med det tills jag får ordning på att ta lite mer själv också, hursom haver, nu ska ni få se bilderna som Albin tog, jag har redigerat, och han fotograferat.
 
 
Jag är personligen väldigt förälskad i den första och den sista. Och det fanns några fler som jag gillar, jag ska bara.. Erhm, våga visa dem med kanske. Men just nu är det dessa som bjuds på. 
Ser fram emot sommaren, att åka till denna plats igen och ta när det är mera grönt, och håret är nyfärgat bland annat... Det såg ut som jag var skallig emellanåt...! Hahaha.
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - christin:

Fina bilder! Gillar den gröna korsetten :o)

Svar: Tack! Den är helt underbar. :)
Iza Palm

#2 - - Jenni Lenita:

Men wow, vilka härliga bilder alltså 😍 Blir själv också sugen på att fota sådana bilder. Vilken inspiration! Och du är så himla vacker och söt 💕

Svar: Tack! Vad gullig du är :* Sakta men säkert kommer det också att kunna sjunka in :D Det är väldigt roligt med sådana sessioner <3
Iza Palm

Upp