nemän?

Såhär köper man sig en tur till Sunderby sjukhus: man får problem med naveln för kanske sjätte gången sen i somras/höstas. Dvs, jag ringde VC idag, fick en akutremiss till röntgen imorgon bitti. WOHO!! Eller så. Får väl mest hoppas att det syns något denna gång, och att det kan åtgärdas. Vore väldans uppskattat faktiskt.
Lång story short så att säga. 
 
Annars då? Jodå, måndag. Känns i övrigt väldans skumt att jag kommer vara ledig både långfredag och annandagpåsk. Jag menar, det var läääänge sen?! Liksom, alltid jobbat då annars. Kommer kännas både riktigt skönt och konstigt. Hoppas helgen kan bjuda på finväder då med. Men inte sådär övertroligt. Prognosen visar molnigt med regn/snö. Såatteh. Hoppas det hinner ändras lite granna. Idag är det ungefär så, grått, mulet och regn. Jag ska passa på att äta lite snart innan jag inte får äta/dricka på typ 6 timmar? Tror jag det är/var sen senast. Så, yay! 
 
Ett litet allmänt typiskt måndag humör helt enkelt.
Bjuder på lite rosa i det gråa vädret. En äldre bild även denna.
allmänt tjafs | |
Upp