harmoni?

Well, hör och häpna. För andra veckan i rad har vi tillsammans gjort matlådor ihop. För veckan. Det är fan i mig något helt nytt. Jag har liksom inte riktigt fått det att funka. Fördelen att ha en partner som bitvis faktiskt är mer kräsen än jag... Den ni.. Jag är rätt kinkig med matlådor nämligen. Måste vara något som funkar bra att värma och som inte smakar bajs. Jag avskyr att ha potatis eller potatismos tillexempel. Eller att inte ha sås till, det är .. Torrt och tråkigt. Det blir en del samma saker, men hellre det än att jag äter något jag ändå slänger hälften av pga att det smakar illa. Så nu, äntligen har det väl börjat rullt rätt okej. Ska som alltid, bara variera liiite mer.
Det kommer, det kommer. Men just nu har vi ett rätt gött flow skulle jag vilja påstå. 
 
Ananrs ? Såg att förra inlägget verkat poppis, och att det uppskattades. HÄRLIGT! Det gjorde mig glad. Så det kommer det iaf bli en fortsättning på. Känner att jag har en energi just nu som jag dels inte är sådär glad åt, mest för att jag behöver sova snart om jag ska få mina 8 timmar. Men, så snart jag duschat, och lagt mig i sängen vet jag att jag somnar inom 5 minuter. Brukar vara så..
Också en kul sak, statistiken verkar vara tillbaka, men saknar dock för några dagar. Men av de där poängen man får ihop så har det ju stigit iaf. Och det är ju kul.
 
Blev ju förlängd april ut nu också, och idag sa min chef att om jag fortsatte leverera som jag gjort, och sådär, så blir jag iaf kvar. Så då kunde jag "luta mig tillbaka". 
Vilket känns bra. Vill vara där och jobbet känns riktigt roligt. Så, jatack. Nu ska vi bara lösa att jag med lite tur och förlita mig på att det är lösbart, så jag kan åka och cosplaya till NärConSommar.
 
Livet är lite lagom fin balans nu. Jag är oerhört tacksam för det. Och att det kommer troligtvis bli två 4 dagars veckor också, pga jobbar inte så mycket i påsk, som jag är van vid. Lite hallelulja på det alltså. Ska dubbelkolla dock såklart, så de inte kan bli order på jobb. Men just nu är jag glad åt det. Innebärt extra dagar med sovmorgon och mys med min tokiga andra bästa häft Albin ♥
 
 
Avslutar inlägget med en glad Iza på balkongen i lördags innan norrskenspanet på kvällen natten. 
 
 
 
allmänt tjafs | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Skönt att ha fixat matlådorna för veckan! :D
Skönt med kortare arbetsveckor också :)

Svar: Oja! Det är superskönt !! Älskar att ha det färdigt:)
Iza Palm

Upp