time flies

Nytt tjabba, nya rutiner och en smula kaos? Ja men nästan så. Hoppat ur en komfortzon genom att ge mig på att fota kärlekspar. Det är lite klurigt. Men det har gått bra, dem 2 fotograferingar jag genomfört. Jag fotade ju 2 av Albins kusiner. Varav det ena paret i höstas och det andra nu i påsk. Jag ligger lite efter i den senaste fotograferingen, men kanske lyckas ta mig igenom resten av det i helgen. 

Som bekant så sitter jag ju ganska sällan vid datorn dessutom. Men det sker och blivit lite mer. Snabbredigerar bilder och försöker få ut. 
Fotograferat Elvira ganska mycket. 
Känner dock att kameran börjar bli trött. Tror jag ska göra en kontroll på den igen till hösten. Drömmer om en uppgradering - men det får komma när det går. 





Det är mycket man vill hinna med. Men det är lite o tajma in. Jag har sällan varit bra på det. 
Mvh/ hon som städar i panik 30 min innan besök emellanåt. 😅
Elvira, allmänt tjafs, phonepictures | |
Upp