corona corona...

Ja nej, men det var la dax att åka på skiten då.. rent krasst är jag inte ens förvånad med tanke på hur mycket det varit senaste tiden. Lugnat sig lite såklart, men de går ju fortfarande att se att samhället åker på smittan fortfarande. 


Lyckligtvis ingen feber, håller mig stabilt på 36.9 😂 seriöst. Jag har haft 37.5 som högst. 
Annars är det mest tung i huvudet, snorig, hostig som är orsaker o symtom.  Rätt mildrigt då med andra ord. Jag tog den 3e dosen i februari, så den skyddar mig väl ändå från att inte bli värre. Också eftersom jag känt lite ont med lungorna är jag därför glad att jag vaccinerat mig ändå. Kunde ju varit värre. 


En skitsnygg selfie. Håret är megafluff. Sovit rätt okej. Elvira i söndags efter vi varit på minisim, tror det var veckans höjdpunkt ändå. 


Vädret har varit plusgrader och soligt. Och ämne lite snö. Bjuder på en finare selfies bara för o se hur pigg man KAN se ut 😂 


Nejvars. Skämt åsido. Nu ska vi bli friska, så jag får gå på utbildning nästa vecka, och påbörja nytt uppdrag. Förra måndagen blev vi uppsagda på mitt nuvarande uppdrag, så varit otroligt ledsen, och känslomässigt. Men det vänder åt andra hållet denna vecka. Jag lyckades bara med corona först. Nu får vi se fram emot en god och skön vår och sommar. Liksom att jag hittar tillbaka till lite bloggande o annat kul. 

Hoppas ni har det bra därute! Puss på er ❤
allmänt tjafs, personligt, phonepictures | |
#1 - - Celine:

Känns så typiskt att få det nu såhär på "slutet" hoppas viruset försvinner fort från dig!

Svar: tack ! och verkligen.. men verkar varit snällt mot mig oavsett. tacksam för 3 doser vaccin.
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Hoppas att du är frisk nu!
Men skönt att du sluppit feber :)
Hoppas det gick bra med att gå utbildningen och att du får nytt uppdrag på jobb :)

Svar: Det är jag ! gick över relativt fort tycker jag ändå. skönt att ha sluppit febern. sambon hade inte samma tur..
truckkort är nu klart, och startar nya jobbet 21 mars ❤
Iza aka izumii

Upp