mobilblogg

Ja, mars i år har nog varit en av mina sämre på länge med att blogga... vad kan jag skylla på ? Bortsett från att jag knappt suttit vid datorn, blandat med att jag inte hittat orden. Men nu så.. eller ja, snart kanske iaf. Det händer rätt så mycket nu. I världen, i våra liv och överhuvudtaget händer det sjukt mycket. Det i sig har gjort att det blir svårt att fokusera och finna tid. Så, jag har gjort såsom många andra gjort, bara varit. Elvira har varit förlyld, jag har varit och är fortfarande förkyld med hosta och snor som en mysig kombo. Torr i halsen och annat sexigt. Vilket är typ katastrof att vara nu pga rådande tider. 

Egentligen vill jag inte ens nämna det, men det känns samtidigt så oundvikligt. Mest pga att jag inte får jobba pga mina förkylning symtom - vilket gör mig rastlös och jag hatar det. I normala fall hade jag jobbat, men nu får jag faktiskt inte enligt restrikoner. Suger... 

Så jag har hållit hund promenader till skogen bakom där vi bor, för jag möter i princip aldrig någon där. Och det är skönt med skogen. Det i sig resulterar i en del foton, på mobilen dessutom, så tänkte slänga upp en härlig foto blandning. Låter det bra ? Jag gör det jag kan för att undvika folk, när jag är förkyld, men jag kan inte sluta leva heller... men.. bilder var det. För det är så mycket roligare: 








Elvira, känslor, mindfulness, phonepictures, äventyr | |
#1 - - Denise Taylor:

Finns det något sötare än hund och bebis ihop på bild? hihi :D

Svar: tveksamt nästan ❤😍
Iza aka izumii

Upp