sådant där som fastnar.

Att fotosuget kommit som en blixt känns helt magiskt för mig. Jag tar fram stora kameran allt oftare, mest fotar jag Elvira. Hur knasigt det än må låta så tycker jag nästan att bilderna är lättare att fånga nu, trots krypet, och att hon nu lärt sig att gå. Det blir helt andra bilder.Och jag har inte så mycket bilder på henne som minst med den stora. Där är det främst mobilbilder faktiskt.
 
Med detta fotosug har jag fotat dels en del från de blommor vi haft på tomten, och återigen en del med Elvira, och hennes kompis Stella. Känns så kul att jag träffat en annan mamma här i Boxholm som jag brukar gå promenader ibland. Är otroligt tacksam för babysimmet där vi träffades.
Lila Rhodenderon (stavning?) - började blomma nu, de andra vi har på tomten verkar ha blommat över redan. 
Vet ej vad dessa är heller..! Hahaha.
De här sista, är ute från en promenad. Men minst lika mysigt.
 
De rosa rhodenderon har blommat över, men Elvira plockade med dem en del.
 
NU får jag nog runda av här, men kameran fotar med lite tur annat än bara.. Elvira iaf ;)
fotografier | |
#1 - - Jenni:

UNDERBARA bilder!! <3

Svar: Tusen tack!!!
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Så fina bilder, det blir ju skillnad med stora kameran :D
Härligt motljus :D

Svar: det blir ju det ! haha tack så mycket!
Iza aka izumii

Upp