Du och jag, Oden.

När allt man behöver är skogen. När allt man behöver är att få till just en specifik bild, och den blir så mycket bättre än jag tänkt.
 
Vi har ett speciellt band. Det var så tydligt idag. Fick en känsla v att vara i Boden, på Åberget. Där du och jag bondade så hårt. Där du rörde dig fritt, utan att ens springa längre än 10 meter bort. Där du ständigt hade mig under uppsikt, lät mig fotografera som en galning, och allt bara stannar. Den känslan. Den grejen. Du och jag Oden, du och jag <3
 
 
fotografier, hundliv - Oden | |
#1 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Så mysigt och fint!

Svar: tack ! det var det verkligen:)
Iza aka izumii

#2 - - Felicia:

men fina!!

Svar: tusen tack !
Iza aka izumii

#3 - - Helena - Oh darling, let's be adventurers:

Så fint skrivet! Och viken fin bild på er.

Svar: tack så mycket Helena! :)
Iza aka izumii

Upp