magiska höst.

Minst sagt, häromdagen, närmare bestämt i lördags så tog jag och Albin en promenad med Oden, och givetvis Elvira i skogen. En sjukt behövlig promenad. Jag fick chansen att fotografera lite, och OM jag gjorde....!! Så himla mycket fint ute just då. Solen, lite lätt fuktdis osv. Så galet vackert. Kändes lite som jag kunde fotografera igen...!
Färgerna sprakas fram, och magiken bara existerar på alla sätt.  Jag blev som jag brukar bli, helt skogshög. Nedan följer ett litet bildbomb tåg ! Hoppas ni gillar bilderna lika mycket som jag
 
 
Insåg att jag får göra 2 inlägg, så mycket bilder. Sista bilden visar en så galen iza, så som jag är :D Eller hur? ;)
fotografier | |
#1 - - Annie:

Härligt att få komma ut i skogen och få leka av sig med kameran :D

Svar: Men verkligen, det behövdes :D
Iza aka izumii

#2 - - Denise Taylor:

Hösten är ju så vacker :D

Svar: Den är ju det, helt klart den vackraste årstiden ändå med alla magiska färger ! :D
Iza aka izumii

#3 - - Jenni:

Men underbart 😍
Där skulle jag vilja vara, helt fantastiskt ju 💚

Svar: Inte alls dumt ! :D
Iza aka izumii

Upp