ohmy, fem dagar sedan?!

Låt mig börja med att säga att jag i princip bor i soffan. Dvs, jag sitter knappt vid den stora datorn just nu. Anledningen att jag är där nu, beror på bilder som jag tog igår, och att Oden blev lite bus pipig = ignorera och sätta sig i ett annat rum. Varför kan en del fråga sig, svaret är så enkelt att visst beteende ska inte uppmuntras. Samt att nu har han helt enkelt lagt sig för att vila (vi tog en promenad i värmen och det är så varmt för bubben, att han måste varva ner lite emellanåt).
 
 
--
 
Anyhow. Mitt objektiv som skickades på service är klart och skickas i skrivande stund tillbaka, väntar bara på kameran nu med. Fotar med min backup, Canon 1300D just nu. Återigen, i normala fall hade jag haft min 7D, men ja. Den är saknad kan jag väl säga. Orkar inte dra rabaldern om ljugande vänner en gång till. Är dock lite ovanligt glad över kvaliten på 1300D bilderna, behöver om än, redigera dem nästan mindre än jag brukar. Nu gör jag ju verkligen ingen överdriven redigering från början, men ändå!
Sedan så använder jag dessutom mitt första 50mm f/1.4 objektiv. Dels för att jag inte använt det på länge, och jag kände att why not? Let's try it out!
Bokeh <3 Bästa känslan ändå. Älskar den effekten så sjukt mycket. Flera av er som fotograferar som gör det?
 
Älskar dessutom att Alice, som är relativt stor schäfertik, är lika hög som Oden 1 år. Det känns så sjukt. Mest när man är med Oden, så känns han inte så stor jämt, förutom ibland. Medan Alice alltid känts så stor. Sjukt helt enkelt <3
Fina hundar och en rejäl hög med bus. <3 Och kärlek såklart. Mycket pussar blir det faktiskt.
Kärlek som tusan som sagt. <3
 
Lite mysiga nytagna bilder iaf. Jag vet att några av er väntar spänt på fler magbilder, men förhoppningsvis ska vi ta några idag. Lovar inget. xD Ni får ha tålamod lite till <3
Jag avslutar här lite, för att jag fick telefon, och för att inte bombardera er för mycket :D 
 
 
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Denise Taylor:

Vilka söta vovvar :D

Svar: Tack så mycket :D
Iza aka izumii

Upp