när dagarna flyter samman

Lite så har det varit just nu. Hinner nästan inte med, men det är OK, det är bara lite mycket när man är dödligt trött. För just nu är det i princip somna halv tio, upp halv åtta. Ja, jag vet, jag har nämnt det förr.. Jag är bara facinerad över att vara uppe före tio på förmiddagen. Så enkelt är det. Haha, och mer så kommer det ju bli säkerligen framöver, OM nu inte bebis blir en sjusovare, som sover megamassor. Men det kan man ju aldrig veta i förväg.
Dock, har jag i veckan försökt att komma ut, uppäcka och fotografera. Det har gått lite sisdär. Men, skogen är fortfarande dit jag dras mest hela tiden och det är nog aldrig att jag varit såhär mycket till skogs innan. Ganska fantastiskt ändå.
Det har varit minusgrader på nätterna, och nästan 15 plus på dagarna. Som alltid, så svårt att klä sig just nu... Man tänker att det är "kallare" än vad det är, och sen går man där och svettas. Känner ni igen det?
 
Dock, kan man ju uppskatta det på samma gång när Sommen ligger blank och fin, och himmlen lyser blå. Jag tycker det är skitsvårt att fotografera sådana här dagar annars med, mycket för att jag anser att jag fotograferar för "sent". Bästa ljuset just nu är ju innan 9 på morgonen typ, och sedan på eftermiddagen. Ljuset känns inte riktigt lika hårt då. Och ibland vill man gå upp astidigt för att fånga den där lätta morgonskymningen, diset på vattnet osv. MEEEEN, som med allting annat, så kommer jag mer sällan iväg. Jag får jobba på det där. Tillslut lyckas man..!
 
Nu vill dock Oden gå ut, så nu blir det långpromenad. <3
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Så vackra bilder!

Svar: Tusen tack Angelica! :D
Iza aka izumii

Upp