äventyr i skogen

Jag vet ju hur mycket ni gillar mina skogsäventyr, ett av de inlägg som verkar mest populära iaf enligt er. Jämfört med mitt random babbel.. Men det är nog lite så för att skogen är fantastisk, och jag kör ju på mitt egna race ändå. Allt kan man inte älska/tycka om :D
Hursomhaver, idag har ju varit mycket flängande... Och jag har lite bilder från skogen till er <3
Jag bryter ibland min egna regel om koppel, jag vet. Men han kommer så bra till mig, och vi tränar samtidigt med mer inkallning och lite annat också. När vi gick till bilen igen efter ha gått lite på vandringsleden (Östgötaleden btw), så gick han precis bredvid eller precis bakom mig. Fast han var lös. Så, det är en enorm vinst just nu. 
 
Min lille fyrbenta kossa, pannkaka, snösälen och bushund Oden <3
Imorgon och på torsdag är Albin ledig, hoppas hinna ta lite magbilder med stora kameran då, <3 Och så ska vi lägga spår imorgon med. 
Nu snarkar bubben i sängen intill mig, och jag ska med sluta mina grönbllågråa ögon och se till att jag orkar jag med. 2 nätter i rad där jag är uppe sent, OMG! 
fotografier | |
Upp