allmänlydnad, 1a dagen

Alltså, wow. Nog för att det är mycket andra hundar där med, och det är ganska uppenbart att det distraherar. Men trots det är jag fortfarande otroligt pepp på kursen. Att känna hur det faktiskt kommer ge något. Bara bra positiva känslor kring allting just nu. Ett litet bakslag kom dock häromdagen med Oden, men dessa påhopp går otroligt snabbt att lösa, och jag vinner för en gångs skull. Och det är bara så skönt ändå, att det faktiskt går åt rätt håll.
 
Blir så himla glad av att det går framåt.
 
--
 
Nu ska jag dock ta och slappna av lite, eftersom att det tar på krafterna med kurs, gravid, och ja. En viss såkallad foglossning antar jag, mycket promenader, måste komma ihåg och varva ner emellanåt... ;) Det är något som jag får jobba på helt enkelt.
Ber om ursäkt för mitt positiva flum, men det är måndag. HAHHAA.
hundliv - Oden | |
#1 - - Erika:

Kul med kurs och att det går framåt 😀

Svar: Ja, det är riktigt roligt :) Känns som det bara kan gå framåt somsagt :D
Iza aka izumii

Upp