Mjösjöfortet, lite fler bilder

Jag lovade att visa några fler bilder från Mjösjöfortet i senaste inlägget, sagt och gjort, här kommer en liten del till av den underbara hösten och bilder från ett väldigt trevligt ställe:
---
Det var rätt mysigt att gå omkring där nere iaf, det är skönt att gå i skogen. Liksom när jag går med Oden i Pagla spåret emellanåt. Jag har verkligen saknat det där med dagliga promenader. Det var rätt länge sen faktiskt...Men nu blir det ju främst fokus på Oden helt enkelt, och inte alltid kameran är med då. Men det finns med då och då. Nu när jag åkte hit igen så var jag helt själv, vilket var lite behövligt. Ibland måste man andas lite i egen takt för att återhämta sig när det varit tungt. Och det fick jag utrymme för här.
Avslutar med en väldigt glad Iza:
 
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysigt med skog och höst! :) Fina bilder och bilden på dig är bra härlig! :)

Svar: Tack så mycket Annie! :) Höst är sååå tacksam årstid att fotografera. <3
Iza aka izumii

#2 - - Simon G:

Vilket häftigt ställe och fina höstbilder! :)

Svar: Tack Simon! Det bästa med Boden, forten som finns omkring här.
Iza aka izumii

Upp