Jul, och ett slags innan nyårinlägg.

Ja, alltså. Oj, tiden verkligen bara flög iväg.. helt plötsligt är det söndag, och imorgon nyårsafton. Jag som tänkte försöka blogga lite mer än vad jag gjort... Men, får väl helt enkelt säga som det är. Livet tog plats och krävde fakiskt min fulla uppmärksamhet. Såsom julaftonsfirande, familj och ja. Allt det där som är viktigare än bloggen.
 
För en liten stund sedan kom jag in med Oden, och han har nu lagt sig helt däckad och somnat på golvet. Promenad effektiv? Mycket. Lite nytt lära sig, såsom att lyssna bättre till "stanna, vänta och sitt". Dvs, jag står inte bredvid honom när jag säger detta. Och det blev en 4/5 försök. Sista gången hade han fokus på något helt annat. Han stod ju iaf stilla, men ja. Sitt gick inte in, men ändå väldigt bra gjort. 

Tänkte ju också, såklart dela med mig av de "fåtal" bilder jag tog med kameran, som jag redigerat nu lite snabbt i LR. Denna laptop är tyvärr liiiite för svag för photoshop, men LR går bra. Så, några bilder ska ni faktiskt få se:
De andra 3 blev visst för stora för blogg.se (jag orkar tyvärr inte korrigera det nu), men dessa duger rätt bra dem med. Oden är nästan lika hög som Alice just nu. Och julafton bjöd på iaf en vit mark, och en väldigt fin solnedgång :) Så det var toppen.
 
Imorgon står det bröllop på schemat, och lite mer foton kommer det tas då, så det blir roligt. Men för stunden blir det lugnt och samlat innan vi åker mot Norrköping för att träffa Anton och My. 
Ska man försöka med en frukost till? Ja, jag tror det minsann...!
allmänt tjafs, familj, fotografier, hundliv - Oden | |
Upp