Shit, imorgon smäller det.

Alltså. Jag kan nog inte alls begripa att imorgon är det dagen d. Dagen vi flyttar 112 mil norrut. Det pirrar som tusan i magen och det är läskigt. Läskigt för det är långt bort.  Pirrigt för det är något helt nytt.  Aldrig varit så högt ens. Högsta jag varit i detta land tror jag är Orsa... så .... ja

 Det blir ju en rätt stor skillnad. Både igår och idag har vi städat.  Städat och tömt. Så i lägenheten just nu finns bara en isär plockad säng och våra datorer typ. Kanske några lådor då såklart.  
Frostat av frys och tömt kylen. Städat ur skåp och lådor. Gnuggat hörnor i badrummet och ja. Gjort det väldigt rent helt enkelt. 

Imorgon ska vi hämta stora släpet och fylla upp allt, sen ska vi sätta fart mot e4 och börja våran resa. Vårat stora äventyr. Det kommer bli så spännande!!!
Lite vettiga bilder kommer komma sedan. Ska ta lite sista bilder på lägenheten innan vi lämnar den bakom oss mot nya mål. 
Kan verkligen inte fatta att i övermorgon är jag inte i lilla Östergötland längre.  
Åh! Det kommer kännas så konstigt. Vakna upp och det är vitt ute för det första...! Hahaha. Helt sjukt. 

Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt hemma hos mina föräldrar där vi sovit sen igårkväll. 
Hoppas ni har en fin måndag!
/iza - izumii 

Lite bilder <3

allmänt tjafs, phonepictures | |
Upp