och så kom september

Men en räserfart faktiskt. Jag inser att jag bloggar mindre och mindre, är tillbaka till start. Kanske 4 eller 5 läsare. Ledsen att jag inte bloggar oftare just nu. 

Nu jobbar jag ju, äntligen igen och det är så fantastiskt skönt. Be för att jag blir förlängd efter mina 6 månader provotid (som man alltid börjar med). Även om det varit lite drama, så känns det ändå bra. Det mesta har ju löst sig. Så det blir nog kanon. 

Har spenderat tid med familjen, jobbet och försöker fota allt jag hinner med. Måste dock verkligen bli bättre på att redigera och lägga tid på det. Just nu är det ett vakuum. Men det är en del som fastnar. 
Min mobil fångar det mesta just nu. Så blir det ju!



Elvira, familj, phonepictures | |
#1 - - Emmaline:

Hahah åh vilken gullig blick på sista bilden. ^^
Håller tummarna för förlängning på jobbet!

Svar: tack så mycket! haha, egna vindruvor är det bästa ju !
Iza aka izumii

#2 - - Amanda (Swedish Passport):

Åh, känns som att jag inte varit inne på din blogg på år och dar! Blev så glad när jag såg ditt namn i ett annat kommentarsfält :) Jag håller tummar och tår för en förlängning på jobbet!

Svar: haha! välkommen ! jag har försvunnit lite under radarn med att kommentera, är mycket mer aktiv med Instagram, men vill hitta tillbaka till bloggandet mot vad det lider.
tack så jättemycket!
Iza aka izumii

#3 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Och nu så är det november :P

Svar: hahaha hoppsan !!
Iza aka izumii

Upp