oh, hi? still there?

Ja men okej. TIDEN, den har verkligen flygit iväg. Det har varit intensivt. Jobb, for once, och mycket kring det som påverkat. Har bara inte haft tid att sitta vid datorn, eller blogga. Det har varit äta, förskolan, jobba, Elvira Albin och Oden som varit prio till alla tänkbara sätt.
 
En del av mig har varit mentalt utmattad och stressad, men det kommer även det ordna sig framöver. Det har bara krävts en del av mig för att orka hänga med.
Det har varit många fina moments. Borttappade glasögon, nytt jobb igen. Helt plötsligt hade jag 3 erbjudanden om jobb. När man sökt jobb ett tag och fått så många nej, så blev det rätt overkligt. Men nu är jag nöjd med jobbet jag landade i. Känns bra.
 
Elvira har också haft sitt livs första feber, troligt i samband med värmeböljan. Sista veckan på förskolan, så fick hon feber igen. Lite ovant. Men så är livet. 
Jag har också haft feber, nytt corona test och de var negativt. Lucky me, men feber är fan inget kul. Jag får det lyckligtvis inte så ofta. Är sedan den 2 juli, fullt vaccinerad också!
 
Och ja, jag lovar, något bättre sammanfattat kommer, men just nu är det nog mer fokus på vardagen, semester och massor underbara tider framöver.
Men denna fining alltså, förstår inte att hon är 2 ?! 
Vad tusan hände med tiden?
 
Hur är det med er därute? Är ni kvar ens? 
Elvira, allmänt tjafs, fotografier | |
Upp