vintermagi

Ja, men faktiskt. Det har snöat i nästan 4 dagar helt och hållet. Idag slutade det, man skymtar blå himmel och det finns en kall vind som sveper ner snön från träden. Det känns, temperaturen säger 1 plus, men det känns som -3. Jag hittar bitvis tillbaka till ord, samtidigt som en del av fotograferandet också kommer. Jag vill fotografera mer, och jag vill komma ut. MEN, jag stoppar mig själv, kontunerligt för att jag kritiserar det. Det känns som jag inte "kan" vissa dagar. Det känns helt stört. 
 
MEN, jag har faktiskt fotat. Och det är så skönt att göra klart dem nästan direkt. Så, här kommer några mysiga från stora kameran och snön. <3 TACK för pulkan farmor <3
 
 
Jag är överlycklig över snön, och det känns som vi alla kan njuta av den mer i år, än förra året. Hon har 5 månader i december förra året, när det fanns snö sist. Och typ 10 minus ute, och hon har haft en ganska skör och känslig hud, så blev främst promenaderna ute med Oden då faktiskt. Nu har det varit relativt snäll temp, "bara" runt -3 och kramsnö typ. Vi byggde livets första snögubbe på tomten. Alltså, bara den grejen?? Lycka.
 
Så även om denna vecka varit lite störd sömn, och jag 2 ggr vaknat i soffan där nere med henne, så är det ändå rätt fint. Man ser mer och mer av Elviras personlighet komma fram.
Fattar inte att hon blir 2 år i sommar.....
 
 
Elvira, fotografier | |
#1 - - Emma:

Åh så härliga bilder! :D Jag blev också överlycklig när snön kom här, även om den är helt borta nu... :((
Som tur var byggde mina grannar en ENORM snögubbe och den är fortfarande kvar, om än bara typ halva.. haha ^^

Svar: Tack så mycket! Ja, här är det fortfarande lite vitt. Det kom ju en del regn där, men nu verkar de kallare väder och mer snö på intåg. Hoppas det 🥰
Iza aka izumii

Upp