gah, vad fan...

Ja, lite så. Det är sjukt mycket just nu. Mentalt. Den där tröttheten. Inskolning, jobbet... Och bara. Tusen andra saker känns det som. Allting kommer givetvis ordna sig, det är bara .. Tungt. Jag är en ren och skär bergochdalbana känslomässigt. Men jag vet att även det går över. Det är bara. Jobbigt, främst för de omkring mig, jag snäser, verkar mer otrevlig än jag vill osv. Tänker inte riktigt på det, låter det bara bli så. För trött för att orka korrigera mig, förstår inte att jag är samtidigt elak/rövhål. Lite så. Det är kul att vara stressad. En tid nu, har det varit så. Nu kommer det ju garanterat lösa sig som sagt, men just tiden innan. Den sliter, den drar och man bara... URK.
 
 
 
Med tid kommer allt falla på plats, just nu är det bara en mildare kollaps lite grann mentalt. Nu hoppas vi bara att hostan inte blir värre, så jag kan hålla mig frisk alla mina 4 pass nästa vecka.
allmänt tjafs, personligt | |
Upp