sköna maj

Och bara sådär blev det maj månad? Tiden går för fort hörni, hinner ni med ? Känns inte som jag gör det iaf. Det är sjukt mycket framför oss nu, vilket jag kommer troligt berätta mer om nästa vecka. Just nu är det bara full fokus på att försöka få bukt på det där rutinerna alla pratar om. Många som känner mig vet ju vad jag känner inför att föra listor, sätta tider etc. Ofta förenat med en ångest som känns värre än vad den egentligen är. Motsägelsefullt? Javars, välkommen till Izas hjärna. 

Nej men, lyckligtvis har några rutiner etsat sig klockrent. Men det är eftermiddagar och nattning som varit den svåra biten just nu. Av någon okänd anledning får jag det inte alltid att bli som jag tänkte från början. Det är inte långt bort från kanske själva grunden. Men ja jag vet inte. Det är något som inte går lika bra på eftermiddagen jämt. Nattningen börjar iofs gå lite bättre, men vågar inte jubla riktigt än. Imorgon är elvira 10 månader. Fattar det inte alls. BVC besök och check. Det blir nog bra. Hinner ta morgonpromenaden iaf innan vi ska dit. Det är rätt skönt. 







Bjuder på lite gosiga bilder. 2 stycken är tagna med stora kameran, de andra är med telefonen. Kan du se vilka? Haha.


Nu ska jag fokusera lite. Passade på när elvira var upptagen med bitringen 😅❤
Elvira, fotografier, phonepictures, äventyr | |
#1 - - Helena - Oh darling, let's be adventurers:

Alltså, den andra bilden är ju bara så härlig! Vilket gulligt leende :)

Svar: haha, ja ! älskar den! tack så mycket Helena!
Iza aka izumii

Upp